Agencja reklamowa: czym się zajmuje i jak potrafi pomóc twojemu biznesowi?

agencja reklamowa, marketing, biuro, agencja kreatywna, agencja marketingowa, agencja reklamowa, agencja interaktywnaAgencja reklamowa: czym się zajmuje i jak potrafi pomóc twojemu biznesowi?

Wbrew powszechnej opinii reklama w Internecie to nie tylko zapewnienie odpowiedniej treści i wyglądu bannera czy wykupienie płatnego linku na czele wyników wyszukiwania. Działania promocyjne w Sieci to znacznie bardziej skomplikowany, wieloetapowy proces. Te procesy rozumie agencja interaktywna, która oferuje szeroki zakres usług z dziedziny projektowania serwisów internetowych, pozycjonowania i budowania wizerunku marki w wyszukiwarkach.


Co potrafi agencja interaktywna?


Agencja interaktywna odpowiada za kompleksowe działania obejmujące przygotowanie i wdrożenie strategii budowania wizerunku firmy w Internecie. Oznacza to, że planuje sposób, w jaki konsumenci będą informowani o istnieniu produktów danej marki. Projektują grafikę reklam i broszur – tych wirtualnych, jak i tych papierowych, tworzą stoiska wystawowe na targach branżowych, piszą scenariusze reklamówek, dbają o spójną identyfikację wizualną marki. Agencje specjalizują się również w buzz marketingu gdzie poprzesz wpisy na forach i blogach tematycznych subtelnie budują markę w internecie. W myśl content marketingu podejmują się również prowadzenia fanpage gdzie zatrzymują starych i pozyskują nowych fanów których dzieli tylko krok by zostać nowym klientem twojego produktu.


Ich zadania są połączeniem kilku obszarów:


  • projektowania stron internetowych, 
  • serwisów e-commerce (sklepy wirtualne), 
  • pozycjonowania (SEO)  
  • budowania wizerunku marki w wyszukiwarkach internetowych (kampanie SEM). 
  • Od nich zależy również, czy firma będzie miała dobrą opinię w mediach społecznościowych, prowadząc na nich akcje promocyjne, konkursy, zabawy.



Prześlij komentarz

Distributed by Gooyaabi Templates | Designed by OddThemes